onsdag 28. november 2012

Julemesse

Noen driftige damer på jobben har fått i gang intern julemesse. Alle ansatte ble invitert til å stille ut og selge varene sine. Det er ingen tvil om at jeg jobber sammen med mange kreative mennesker, det var veldig mye flotte ting og jeg tror jammen dette er den beste julemessa jeg har vært på!

Messa varte i to timer og på den tiden var det mange som klarte å rive seg løs fra spennende saker for å ta en titt, og for å handle.

Jeg har forsøkt å selge kort på julemesse før. Erfaringen var at folk liker kortene, men kjøper sjelden. Denne gang hadde jeg også med meg pakkelapper og fleecehalser.

 
Juletrærne er skåret ut i Bazzil med Silhouette SD
  

Det er nesten like moro å sy som å lage kort. Akkurat nå drømmer jeg om å kjøpe en overlock-maskin. Lysten ble slett ikke mindre etter å ha stått ved siden av en kollega som solgte flotte babyklær. De var riktignok ikke sydd med overlock, men vi var skjønt enige om hva vi ønsket oss. Enn så lenge syr jeg de myke fleecehalsene på min Janome jubilee 85.
Jeg elsker lilla!

Til en liten prinsesse

Til en liten astronaut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar