søndag 20. desember 2015

Jula helt enkelt i svart og sølv

Plutselig dukket julekort nr 62 opp i det kreative kaoset på arbeidsbordet mitt. Det var ett av de jeg laget i svart og sølv som et litt enklere alternativ.

Wild Rose Studio, Teddy giving
Disse kortene var litt raskere å lage, men det tar likevel litt tid. Her ligger tidsbruken først og fremst i å bestemme seg for hvordan kortene skal se ut.

Litt julehilsenhumor med Let it snow fra Impression Obsession.


Jeg prøver stadig å begrense innkjøpet av nye stempler, mange ville nok hevde at jeg har nok. Kan det bli for mange? Njaa, det er i hvert fall aldri feil å få nye fine stempler. Disse to fra Marianne Design fikk jeg av søsteren min.

Marianne Design, Snoesjes HM9465

Marianne Design, Snoesjes HM9467

Wild Rose Studio har mange fine stempler og dies, men da jeg oppdaget dem var det ikke så lett å få kjøpt noe i Norge. Nettbutikker løser problemet, men noen ganger er det lett å glemme toll...

Wild Rose Studio, Christmas Puppy

Wild Rose Studio, Snowman Hugs
Nå tror jeg julemotivene skal få hvile litt til det er på tide å starte med neste års julekort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar