søndag 6. april 2014

En flik av sommer

Etter mange fine varme ettermiddager på verandaen begynner jeg virkelig å vente på sommeren. Helgas regn, snø og lave temperaturer jaget meg inn fra verandaen og inn på hobbyrommet. Det måtte bli litt sommer i det første kortet.
 
En deilig sommerdag!
Med sommer som tema passet det fint å bruke en embossing folder fra Embossing Essentials - Grass. Motivet er fra Lili of the Valleys ferdig fargede motivark Take it Easy.

En liten lyskaster.
Til fotograferingen har jeg brukt min nye "dings". Den heter Kick og er en led-lampe som både er liten og kan styres med smarttelefonen. Er jeg fornøyd? Tja, den er mye lettere å styre enn blitzen min og gir et bedre "dagslys" enn halogenlampe med blått filter. Kanskje burde jeg hatt to? Uansett handler det vel litt å prøve seg frem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar