onsdag 4. desember 2013

Et par votter under juletreet?

Det er snart jul og tid for å tenke på julegaver - og dermed også pakkelapper. I år har jeg juksa litt. Årets pakkelapper var klare allerede i løpet av noen regnvåte helger i våres.


Jeg tenkte at votter godt kunne egne seg som pakkelapper. Det ble både noen klassiske "Selbu"-varianter, reinsdyr, stjerner, hjerter og snøfnugg. Noen lagde jeg som doble, mens andre har stemplet "Til/fra" på baksiden. Alle er kuttet ved hjelp av Silhouette SD. Det ser kanskje enkelt ut, men siden jeg bruker både "positiv" og "negativ" blir det en del småpirk, særlig med mansjettene.


 


I Silhouettes utvalg av figurer fant jeg også noen tag'er med juletrær som jeg tenkte at ville passe fint som pakkelapper. For å få litt ulike fargeeffekter er det tre lag med paneler som er limt oppå hverandre. Det bakerste er helt uten hull. Det i midten har færre hull enn panelet på forsiden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar