onsdag 12. november 2014

Nutsys jul

Forrige uke kom jeg blant topp 4 i fargeutfordringen #232 til Sketchy Colors, veldig stas!

Fornuften sier meg at jeg har mer enn nok stempler og annet hobbystæsj. Tanken er derfor jeg kan klare meg med det jeg har. Forsettet om å ikke kjøpe flere stempler fungerer omtrent like godt som et standard nyttårsforsett - det ryker stadig. Nylig røyk jeg på en sprekk da jeg oppdaget et digitalt stempel jeg har lett etter lenge. Nå ble det litt mer enn det ene stemplet... Da er det fint at digitale stempler ikke tar opp plass andre steder enn på harddisken.


Et av de nye stemplene i samlingen fra Karen's Doodles er Nutsy Present. Litt gress rundt føttene er ingen hindring for at det kan bli et fint julekort.

Julehilsenen lå klar fra i tidligere julekortproduksjon og er laget i Photoshop Elements.
Snøstjernen er en kombinasjon av dies fra Memory Box (Lindeman Snowflake og Frosty Border) og Sizzix (Snowflakes #2).

Julehilsen laget i PSE og kuttet med Silhouettes print and cut-funksjon.
Det ble tre kort med samme motiv denne gang. De to neste er en variasjon over en litt annen lest enn det første. Diesen Pine Needle Border fra Memory Box bringer tankene litt tilbake til tiden da alt måtte skjæres med skalpell. Dette hadde vært noen timers jobb, nå tar selve kuttejobben ett par minutter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar